SOM SINDICALISTES BALEARS neix de la idea que aquest país necessita un canvi del model sindical, SOM un grup de gent que ha començat a parlar dels problemes actuals del sindicalisme al 15 M, hem discutit llargament sobre quina era la millor manera de treballar per aquest canvi de model sindical, i hem decidit crear un nou sindicat, independent, sense subvencions, amb un finançament 100% de les seves afiliats / des. Amb preses de decisions assembleàries. Naixem per convèncer la gent treballadora a que s'uneixin a la lluita sense imposar compromisos previs que puguin limitar-nos. SOM lliures i independents. A SOM ens és igual si sou d'un credo, de l'altre o ateus / es, ens és igual les vostres idees polítiques, sempre que acceptem un codi ètic elaborat per les bases del nostre sindicat. Si després de saber qui, què i com SOM voleu lluitar al nostre costat, perquè es respecti amb dignitat a la gent treballadora, AQUESTA ÉS LA VOSTRA CASA, aquí sereu un més, amb la vostra VEU i el vostre VOT.

Us presentem l'equip de govern de la nostra organització sindical triat en la II Assemblea General celebrada el 19 d' Octubre de 2019.

COMISSIÓ EXECUTIVA

71875065_10219555203814974_8459097823600705536_o (2).jpg

Santos Robles

Portaveu Executiu

Jose Domínguez Busto

Responsable d'Organització i Assumptes Jurídics

photo.jpg

Antonio Peñarrubia

Responsable de Finances.

Emilio Marín Rubio

Jose V. Torres

470375_4124901366336_311747189_o (2).jpg

Mª Carmen Ruiz

44405621_10217174430054079_1372068079126

Enrique Vieitez

Dolores Garrido

CONTACTA'NS

¡Tus datos se enviaron con éxito!

DEIXA'NS UN COMENTARI

SOM SINDICALISTES BALEARS